Subscribe

    Subscribe elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae eleifend ac, enim. Aenean vulputate eleifend tellus.

    Error: Contact form not found.

    Subscribe elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae eleifend ac, enim. Aenean vulputate eleifend tellus.

    Error: Contact form not found.

    Blog

    Happy Faceversary to me

    Astăzi fac 10 ani pe Facebook. Exact 31 iulie 2008. Happy Faceversary, Ema! says Facebook.

    De 10 ani postez dar tot la vreo 20 de like-uri/post am rămas 🙂 Asta pentru că nu alerg după like-uri. Mi se pare atât de obositoare goana asta încât nu pot și nu am timp să programez postări sau să fac 20 de poze cam la fel până mă decid pe care s-o pun și ce filtru să folosesc.

    În viața reală am de făcut o mie de chestii în 24 de ore (mă rog, 16 dacă scad orele de somn). În viața reală, nu e totul roz. În afară de câțiva vloggeri / bloggeri / instagrameri / influenceri /you name it care mai postează și poze din viața reală, toți ceilalți au viața perfectă, corpul perfect, relația perfectă. Lucru care mi se pare periculos și descurajator. Dacă postăm numai pozele în care arătăm senzațional cu o tonă de make-up pe față și doar lângă un yacht care oricum nu ne aparține, musai cu palmieri prin background, atunci ce lume creăm? Tinerii la ce se mai raportează în ziua de azi? La un număr de like-uri fake?

    Până la urmă, facem ceva doar ca să avem ce posta pe Facebook, Instagram, YouTube? Dar dacă am face pe bune? Ar mai fi la fel de mișto?

    Departe de a face reclamă KFC-ului, las aici campania SOCIAL ME realizată de McCann Worldgroup România și Golin, care redă atât de bine falsitatea unei vieți cu filtru.

    SOCIAL ME este un personaj colectiv, de aceea fiecare dintre noi se poate regăsi în situațiile portretizate în serial: modul în care regizăm fotografiile, cele 20+ de variante pe care le facem, timpul petrecut gândind caption-ul perfect – totul pentru a pune chiar un filtru vieții noastre. KFC, un brand care luptă pentru a fi pe bune, nu perfect, a transpus acest comportament într-un serial-manifest pentru a transmite un mesaj: de ce să fii altcineva pentru like-uri? De ce să cedezi presiunii sociale de a avea o viață perfectă pe net? De ce să nu fii #pebune? (aici e textul integral)

    Acum recunoaște că te-ai uitat la toate episoadele :))) Eu am fost atât de dezamăgită că sunt doar 3 deocamdată, încât am avut un deja-vu emoțional cu așteptarea lansării Game of Thrones 7.

    Sorry, the comment form is closed at this time.